Støtteforeningen for

Historie:

Støtteforeningen for Frederikssund Musikskole blev dannet 1. oktober 2007, af en gruppe forældre med børn i Frederikssund Musikskole.

Ønsket var at støtte Musikskolens elever med aktiviteter og initiativer, der ikke falder ind under Musikskolens virksomhed.

Hvorfor en støtteforening ?

Støtteforeningens mål er at bakke op om Frederikssund Musikskoles arbejde med vores børn. Vi vil gerne medvirke til at støtte den gode stemning og den positive opmærksomhed omkring Frederikssund Musikskoles arbejde og arrangementer.

Hvordan støtter vi?

•  Hygge med kage, kaffe og te ved Musikskolens koncerter.
  •  Aftensmad til begyndersamspil og forårskoncerten
  •  Musikskole T-shirt og hættetrøjer til koncerter og rejser
  •  Støtte til Musikskolens rejser
  •  Støtte til musikalske sommerskoler, musikkurser, stævner og andet, som musikskolen arrangerer eller som har musikfagligt indhold.

Du kan deltage aktivt

Du kan være med i planlægningsgruppen, hvor vi planlægger årets arrangementer, hvad og hvordan vi skal bruge de penge vi tjener på støttearbejdet på børnene.

Du kan også tilmelde dig som kage-bager og arrangement-medhjælper

•  Bag en kage
  •  Stå i boden
  •  Dække bord