24. april 2023

Tilmelding til sæson 2023/2024

Der er åbnet for tilmelding til sæson 2023-2024.

Alle kan nu tilmelde sig aktiviteter i Musikskolen. Musikskolen tilbyder undervisning i sang, kor og sammenspil og mange forskellige instrumenter: Violin, cello, klarinet, guitar, klaver, slagtøj, trompet og meget mere. Computer-musikproduktion, bands og Singer-Song Writing, for unge, der har lyst til selv at skrive sange. Der findes bands og orkestre for alle niveauer. Legestuer for forældre/bedsteforældre og børn og Legestue for Suzuki violin for 4 - 5½ årige.

Sammenspilstilbud er gratis for instrumentalelever. Venskaber opstår, når musikken spiller – ofte også på tværs af alder!

Også for voksne

Musikskolens tilbud er for både børn, unge og voksne.

Det er aldrig for sent at lære at spille et instrument, det er inspirerende – og godt for hovedet! Voksne fra 25 år kan benytte sig af Musikskolens favorable tilbud ”Voksenkvarter”, der udbydes som instrumentalundervisning på alle instrumenter, og der er mulighed for voksensammenspil.

Gentilmeldingsfrist for nuværende elever er den 23. maj hvis de vil være sikre på deres tid i næste sæson.