15. december 2022

Musikalsk nytårsbrag i Elværket

Frederikssund Musikskole holder nytårskoncert i Elværket i Frederikssund fredag d. 20. januar kl. 19

Programmet er blandet i alle genrer og der er både fællessang, les lanciers, klassiske toner og swingende rytmer.

FM Strygerorkester, tværfløjte-duo, teenagekoret T drops, FM Big Band med talentsangduoen The Sirens og hele tre slagtøjsorkestre byder ind til en underholdende aften.

Publikum opfordres til at klæde sig festligt på og medbringe dansesko…

Der er begrænset billetantal - og kun adgang med fysisk billet til koncerten.

Billetter á 50 kr. kan købes på Musikskolens kontor i Musikskolevillaen
Ved Kirken 5, Frederikssund eller efter aftale på tlf. 47351244

Udover de musikalske oplevelser udløser billetten et glas bobler og et stykke kransekage.
I pausen kan købes flere bobler og kransekage til enhedspris á 20 kr.

Kom i god tid - dørene lukkes præcis kl. 19.

Talentsangduoen The Sirens

Talentduoen The Sirens

FM Big Band til prøve

FM Big Band