15. januar 2024

Nytårskoncert i Elværket

FM Strygerorkester, FM Big Band, tre af Musikskolens slagtøjsorkestre, kor samt solister på tværfløjte og klaver byder ind til en festlig aften med musik i mange genrer – krydret med besøg af dansere fra Den Kongelige Ballet

Frederikssund Musikskole holder nytårskoncert i Elværket i Frederikssund fredag d. 19. januar kl. 19.

Programmet er som altid festligt og blandet og består af både fællessang, klassiske toner og swingende rytmer.

FM Strygerorkester, teenagekoret T drops, FM Big Band med talentsangduoen The Sirens og tre af Musikskolens slagtøjsorkestre byder ind til en underholdende aften, hvor Musikskolens elever og lærere også vil akkompagnere to dansere fra Den Kongelige Ballet, der kigger forbi Elværket denne aften.

Der er begrænset billetantal - og kun adgang med billet til koncerten.

Billetter á 50 kr., der også udløser et glas bobler og et stykke kransekage.

I pausen kan købes flere bobler og kransekage til enhedspris á 20 kr.

Kom i god tid - dørene lukkes præcis kl. 19.

Billetterne kan købes på Musikskolens kontor i Musikskolevillaen

Ved Kirken 5, Frederikssund eller efter aftale på tlf. 47351244

Billede af Klara fra T drops

Foto: Peter Price

Klara Gudmand-Høyer Sørensen til prøve med T drops.
Klara får en travl koncert-aften, idet hun både synger i
T drops og spiller i slagtøjsorkesteret Percussion Young Stars.

Kulturkalenderen