13. december 2022

Frederikssund Musikskole byder ind til to julekoncerter tirsdag d. 13. december.

Der er to muligheder og noget for enhver smag med Musikskolens to julekoncert-tilbud denne december.

Kl. 18.30 er der Blæserjul i Elværket; det bliver en rigtig familiekoncert!
Musikskolens blæserorkestre lover at frembringe ægte julestemning. Koncerten er henvendt til alle, der kan lide god musik, musikalske løjer, instrument-trylleri og jule-fællessang.

Kl. 19.00 holder Musikskolen den traditionsrige julekoncert i Islebjerg Kirke med Luciaoptog ved Musikskolens sangelever Børnekor, T drops og The Sirens. Desuden medvirker blokfløjteensemblet, Guitarorkesteret 6-løberne og FM Strygerorkester, og klavereleven Alexander Thomsen, der spiller på kirkens orgel. Der bliver spillet og sunget gamle og nye julemelodier foruden musik af Bach, Vivaldi, Sjostakovitj og Per Nørgaard.

Der er gratis entré ved begge koncerter, og alle er velkommen.

T drops til Luciaprøve

Privatfotos  af Gitte Grarup: T drops og The Sirens til prøver på Luciaoptoget ved sidste års Julekoncert