04. december 2023

Frederikssund Musikskole afholder to julekoncerter  tirsdag d. 12. december kl. 19

I Islebjerg Kirke afholdes den traditionsrige julekoncert med Luciaoptog, korsang, strygerorkester, små ensembler, firehændigt klaverspil og orgelmusik. I skæret fra de levende lys, som bæres ind af Børnekoret og T drops synges og spilles ny og gammel julemusik fra Bach over kendte engelske carols og den gamle Luciavise til nyere hits som ”Nu tændes tusind julelys” og ”Jinglebells.

I Elværket holdes ”Blæserjul for hele familien”, en sjov og hyggelig aften, hvor Musikskolens blæserlærere og deres elever leverer jule-løjer og god musik.

Kendte melodier at synge med på og stor musik som John Willams` ”Harry Potter Theme”.

Der er gratis entré til begge koncerter og alle er velkomne.

Sigrid der spiller på trompet

Foto af Peter Price: Sigrid Thyge Hansen med sin trompet,
klar til julemusik i Elværket