16. maj 2023

”T drops and Friends” I Elværket onsdag d. 24 maj kl. 19

Teenagekoret T drops byder ind til den stemningsfulde koncert ”T drops and Friends” onsdag d. 24. maj kl. 19 i Elværket i Frederikssund.

De engagerede sangere vil underholde og skabe en god og anderledes stemning med et varieret program bestående af blandt andet musik fra musicalen ”The Sound of Music” og musik af Radiohead.

Dette års venner eller ”friends” tæller blandt andre slagtøjsorkesteret ”Percussion Young Stars”, som bidrager med en et par virkelige flotte indslag og Talentsangerne Katja og Malou, også kendt som ”The Sirens”. Katja og Malou har stor succes med FM Big Band ved større koncerter, men denne aften synger de noget andet fra deres repertoire, nemlig duetter af den romantiske komponist Felix Mendelsohn Bartholdy.

Der er kun adgang med billet, som kan købes á kr. 30 ved henvendelse på Musikskolen tlf. 47351244, mail til musikskolen@frederikssund.dk

Der er inkluderet velkomstbobler/sodavand i billetten.

Klara til korprøve

PR foto, Peter Price: Klara Gudmand-Høyer Sørensen til korprøve i T drops.

Klara har en dobbeltrolle denne aften, da hun både er én af værterne fra T drops og indgår i indbudte ”friends”, slagtøjsorkesteret Percussion Young Stars.