10. maj 2022

T drops and Friends i Elværket onsdag d. 18. maj kl. 19

”Cold, Cold Heart, Warm Me Up!” hedder årets udgave af teenagekoret T drops årlige show T drops and Friends, som spiller i Elværket onsdag d. 18. maj kl. 19.00.

Showet bliver varieret over temaet om kulde og varme og byder på masser af smuk sang, performance og musik, meget bredt varieret . Der bliver blandet musik lige fra Mozart og Carl Nielsen over Elton John, Beatles og Burt Bacharach til nyere hits af Hugh Jackmann/Michelle Willams og Sia Furler, og en masse midt imellem..

Årets friends er: Musikskolens sangtalentduo The Sirens, Musikskolens sangelev Morten Hay Sørensen og klavereleverne Elias Asgaard, Emilio Rosas-Norman og Malthe Christensen.

Alle er velkomne og der er gratis entré.

På PR Fotos af Peter Price ses nogle af T drops medlemmerne under en korprøve,

T drops: Ida, Sandra og Rikke foto : Ida Clasen-Linde, Sandra Jensen og Rikke Tangaa Thomsen,

T drops: Klara

foto: Klara Gudmand-Høyer Sørensen