03. november 2022

Musik for enhver smag

I næste uge d. 8. og 9. november, begge aftener kl. 19 afholder Musikskolen to cafékoncerter i Elværket, og dér bliver noget for enhver smag.

Tirsdag d. 8. kan man høre klaversolister, celloensemble og strygerorkester spille musik i forskellige stilarter og musik af kendte komponister, blandt andre J. S. Bach.

Onsdag d. 9. skruse der op for forstærkerne til BANDNIGHT, hvor Musikskolens bands Rockstars, The Furyons og Rocky Mountains samt Rockkarrusellen vil spille rock og funk og alt det midt imellem. Også lærerbandet Tråd giver et hit eller to.

Begge aftener er der gratis adgang og begge aftener sælger Musikskolens Støtteforening kaffe, te og kage til rimelige priser.

Alle er velkomne, og hvis man har smag for begge programmer er man velkommen til begge cafékoncerter.

Jonathan spiller Elbas

Foto: Peter Price - Jonathan på Elbas

Pige der spiller på violin

Foto: Peter Price - Lily på Violin