18. april 2023

Åbent Hus i Musikskolen

Lørdag d. 29. april klokken 11.00-13.00 holder Frederikssund Musikskole Åbent hus på Elværket i Frederikssund

Her starter arrangementet med en lille koncert, hvor nogle af Musikskolens yngste elever spiller. Alle Frederikssund Kommunes 0. klasser er også inviteret til at komme og synge et par af de sange, de har lært i årets musikundervisning med Musikskolens lærere.

Derefter bydes alle indenfor i Musikskolens lokaler på Trekløverskolen afd. Falkenborg, som ligger lige ved Elværket.

Her kan man få lov at prøve nogle af de forskellige instrumenter, som Musikskolen underviser i rundt om på alle Frederikssund Kommunes folkeskoler. Man kan prøve violin, trommer, trompet, klarinet, klaver og meget andet.

Musikskolens kontor Ved Kirken 5 holder også åbent, så man kan få praktiske oplysninger om Musikskolen.

Der er gratis entré, og borgere i alle aldre er velkomne; Musikskolen er nemlig for alle, både børn, unge og voksne.

Fotos Peter Price:

Lily på violin,

Billede af Lily der spiller iolin

Sigrid på trompet

Billede af Sigrid der spiller Trompet

Aksel ved klaveret

Billede af Aksel der spiller klaver