Åbent Hus i Frederikssund Musikskole

Lørdag d. 4. maj kl. 11.00-13.00 inviterer Frederikssund Musikskole til Åbent hus

Arrangementet starter på Elværket i Frederikssund med en lille koncert, hvor 0. klasser fra hele Kommunen synger et par af de sange, de har lært i årets musikundervisning med Musikskolens lærere. Herefter spiller nogle af Musikskolens yngste elever, og så kommer Musikskolens Streetparade og henter publikum og medvirkende og viser vej til Musikskolens lokaler på Trekløverskolen afd. Falkenborg, som ligger lige ved Elværket.

Her kan alle få lov at prøve nogle af de instrumenter, som Musikskolen underviser i rundt om i kommunen.

Man kan blandt andet prøve violin, trommer, trompet, klarinet, klaver og meget andet.

Musikskolens kontor Ved Kirken 5 holder også åbent, så man kan få praktiske oplysninger om Musikskolen.

Der er gratis entré, og borgere i alle aldre er velkomne; Musikskolen er nemlig for alle, både børn, unge og voksne.

Nikoline på blokfløjte

Guitarorkester David, Rasmus og Sigurd David, Rasmus og Sigurd på guitar