Tværfløjte

Under 25 år  tilmeld  her

Over 25 år    tilmeld her

TværfløjteTværfløjtens varme, bløde klang bruges i mange sammenhænge og meget forskellig musik. Man kan spille smukke melodier alene, spille sammen med andre fløjter eller spille i orkester og band. I timerne spiller vi mange forskellige genrer bl.a. Barok, Klassik, Romantik, Disney, Musicals m.m. og lærer rytmer og noder fra første dag.

Når man tilmelder sig tværfløjteundervisning bliver man en del af Frederikssund Flutes, hvor alle tværfløjte-eleverne mødes og spiller kammermusik sammen. Der er et godt sammenhold i fløjtegruppen fra begynder til videregående, alle deltager og alle hjælper hinanden. Musikstykkerne vi spiller i Frederikssund Flutes er arrangeret efter elevernes niveau, så alle kan spille med og deltage i Musikskolens koncerter.

Vejledende start alder 8 år

Instrumentet kan lejes.

Lærer: Isabella Hübener

Tryk her og hør hvordan det lyder at spille på Tværfløjte